پشتیبانی 24 ساعته

66 44 22 55 - 021

به لطف فروش بیش از 19 میلیون گوشی پرچمدار، هواوی توانست در نیمه ی اول سال میلادی رقیب سرسخت خود را یعنی اپل کنار زده و در رده ی دومین عرضه کننده گوشی در بازار جهانی قرار بگیرد.

براساس گزارش موسسه آماری IDC هواوی در این بازه زمانی توانسته است رشد چشمگیری داشته باشد و بیش از 95 میلیون گوشی به بازار عرضه کند.

طبق این آمار در بین گوشی های عرضه شده پرچمدار هواوی یعنی میت ده، نزدیک به ده میلیون فروش رفته است و در رتبه‌ی بعد گوشی تازه معرفی شده پی 20 با فروش 9 میلیون دستگاه قرار گرفته است اگرچه هواوی حق فروش پی 20 را در ایالات متحده به دلیل نگرانی های امنیتی نداشت.

از دیگر دلایل موفقیت هواوی، وجود گوشی های ارزشمند و میان رده ی سری نوا است که با رشد فروش 60 درصدی توانسته است تعداد کاربرانش را به مرز 50 میلیون برساند.

فروش پرچمدار هواوی در نیمه اول 2018 و رکورد فروش 19 میلیون دستگاه

البته بخش گجت های پوشیدنی هم چندان بی تاثیر نبوده است و با رشد 147 درصدی یکی از دلایل این موفقیت هواوی بوده است.

یکی از اهدافی که هواوی روی آن بسیار تأکید دارد، تبدیل شدن به برترین و بزرگترین شرکت ساخت گوشی در جهان است و در برنامه دارد تا 700 نمایندگی (Experience Stores ) و ده هزار خرده فروشی در سراسر جهان افتتاح کند.

در هفته گذشته هواوی اعلام کرد که درامد این شرکت نسبت به مدت زمانی مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته و به رقم 47.67 میلیارد دلار رسیده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *