میت 20

آخرین پرچمدار هواوی میت 20 نام گرفت

بعد از انتشار گوشی های سری P20 در اوایل امسال حدس و گمان ها حاکی از آن بود که هواوی نام فبلت پرچمدار بعدی خود را میت 20 خواهد گذاشت. این شرکت چینی با درخواست ثبت چندین نشان تجاری در اتحادیه اروپا نشان داد که به نوعی به دنبال منطق نامگذاری هشت نسل بعدی از پرچمداران این شرکت می باشد.

طبق آخرین خبرهای جمع آوری شده توسط تیم نمایندگی هواوی ایران در کنار نام Mate 20 هواوی برای ثبت نام های میت 30 تا میت 90 هم به اتحادیه اروپا درخواست فرستاده است. این حرکت نشان می دهد که کمپانی چینی هواوی برنامه های طولانی مدتی برای نسل های بعدی دستگاه های خود دارند. با این حال با توجه به برنامه زمان بندی عرضه پرچمدارن میت، فبلت میت 90 احتملا تا قبل از 2025 وارد بازار نخواهد شد.

نشان های ثبت شده برای سری میت

میت 20

با توجه به این موضوع به نظر می رسد که اقدام پیشگیرانه هواوی برای ثبت چندین نشان تجاری بیشتر جنبه احتیاطی داشته است. همانطور که احتمالا به خاطر دارید هواوی سال گذشته نیز درخواست ثبت نام P30 و P40 را به اتحادیه اروپا داده است. این روند نشان می دهد که هواوی حداقل برای ارائه تا دو نسل آتی از پرچمداران خود برنامه ریزی کرده است.

پیش بینی ها نشان می دهند که هواوی در ماه اکتبر سال جاری فبلت های سری میت 20 را معرفی می کند. شایعت حاکی از آن است که هواوی قصد دارد سه دستگاه متعدد برای میت 20 طراحی کند. فعلا هنوز معلوم نیست که زبان طراحی این سه دستگاه چه باشد. اما گزارش ها نشان می دهند که نسخه بزرگ تر با نام میت 20 پرو با یک نمایشگر 6.9 اینچی در راه است. احتمالا این نسخه هم مانند هواوی P20 پرو دارای یک دوربین سه گانه است.

میت 20

نسخه عادی این فبلت نیز احتملا یک دوربین دوگانه و نمایشگر کوچک تر 6.1 اینچی خواهد داشت. با این حال احتمال می رود که مشخصات فنی هر دو دستگاه مانند هم باشد. به عبارتی هر دو دستگاه پردازنده های کرین 980 و حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی خواهند داشت. همچنین پیش بینی می شود که هر دو دستگاه میت 20 و میت 20 پرو به همراه یک نسخه اقتصادی با نام میت 20 لایت به فروش برسند.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است